Drömkök

Jag vill visa er runt i huset med hjälp av lite bilder, eftersom det är så få som besökt detta hus. Men det värker i bröstet och jag är helt slut. En annan gång!

Målaren ska snart hem, så nu har vi nytt och snyggt(igen) i hallen och även i vardagsrummet/köket. Köket här i Bydalen är ett exempel av alla mina drömkök. Skulle kunna bosätta mig där, leva på att laga mat. Benvit, svart, rostfritt, enkelt och modernt!


Här är lite ovanliga kök från olika länder:


För det lilla extra skinande i vardagen


"Mjukt", ovanlig och behagligt i modern miljö.


Inget för mig, men annorlunda och häftigt!


This is me. Köksdesign som går i rött, svart, vitt och blått. Finns att köpa i USA.



Jag ska över till cg nu.
"Ha en gossig[goussi] söndag!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0