Någon viskar i mitt öra..

..att det kanske vore dags att dra sig ner under täcket för att få besök av sömnen. Men sen när började jag lyssna på mig själv?


"Ska bara"...

Jo, jag har en anledning. För mycket.. av allt!
Har haft en normal otursdag. Och som toppen på tårtan, min pappa har bytt jobb. Första dagen idag, och jag visste inte ens om det. I Arvidsjaur. Hans nya jobb. Så många mil. Och man kan inte upplysa mig om det? Det får mig att känna mig så otroligt liten. You know? Låt mig bara fråga en fråga - vad fan är det som händer med världen? Sen när blev jag en åskådare till mitt eget liv, que?


Shape up. Imorgon blir det nya tag. Hoppas jag inte skrämmer bort er nu.

- , ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0