100 - bra - saker - att göra

Idag blev det underkläder som följde med mig hem från stan. Dock blev det bara två plagg, en söt bh med tillhörande trosor från den lilla butiken Triumph. Dom är så otroligt trevliga och hjälpsamma där.. så trots priset - lätt värt det.


Nu på eftermiddagen och kvällen har jag varit ensam med en sovande Elvis. Jag har gjort allt jag har kunna gjort.

Renovera mig själv(dusch, skrubb, maskx3 osv..)
Måla naglar x2
Äta en god sallad
Sola
Läsa tidning
Se VM
Göra upp planer för morgondagen
Städa
Packa lite mer i kartongerna
Pimplat vatten med färska hallon som simmade i glaset
Läst en massa recept
Klippte ut 100-tips-pappret ur tidningen
Vek om sängkläder extra fint
Osv.. osv..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0