A fight, a real catfight

Min katt, Elvis, har upptäckt det goa med bakdelar. Precis som de flesta killar så gillar han även stjärtar.

Han bet nyss min bror. Utan anledning. Och min bror, Robin, är allergisk och har nu stora blåsor och är röd(ja, jag fick se.. för vi var tvungen att slänga på antibakteriellt medel för att lugna svullnaden bla bla bla. Det är sjukt...).

Elvis har varit så otroligt vild ikväll. Han har lärt sig att öppna ytterdörren, så han sprang ut i trappen. Vi låste. Och han hängde i dörrhandtaget bra många gånger. Man blir som tokig.



Ska försöka sova med vilddjuret, men först.. se slutet av Den gröna milen. Har precis avslutat Trubbel i paradiset. Faktiskt en bra film!


Love,

Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0