I en annan stad, i ett nytt hem.

Phuu...

 Jag har verkligen tagit ut mig otroligt mycket senaste tiden. Allt som har med flytten att göra har tagit all min energi. Men nu är det färdigt, allt är uppackat och står på rätt plats. Bara en liten hylla och några småsaker som ska fixas.

Min bror, som nu jobbar i Norge, har precis kommit hit. Så de närmsta dagarna ska vi ha så mycket familjetid som det bara går. Sedan åker de båda åt varsitt håll ca. 60 mil, mamma ner och Robin upp. Jag stannar kvar i mitten. Ensam.

Det enda som är jobbigt är att lämna tryggheten som är min familj, vänner och min älskade Linus. Men det blir nog bättre. 


Jo, jag har tagit förebilder på lägenheter, ska ta efterbilder och hosta upp dom här inom snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0