Jag hörde att du viskade, men vågade inte svara

Det är helt sjukt vad jag har slösat men samtidigt tagit vara på tiden. Senaste två veckorna har varit fyllda med.. stress. Långa köer. Folkfyllda gator och torg. Packning. Shopping. Huvudvärk. Tårar. Kärlek. Kramar. Mer kärlek. Middagar osv...

Förra veckan åkte ett släp iväg med allt jag äger och har(förutom lite kläder och produkter). Nu har jag ett rum som är fyllt med inget annat än eko, en säng samt några hyllor. Jag har precis beställt en mobil så mitt flyttningsdatum har flyttats för jag måste hinna få den. Så ganska exakt en vecka har jag kvar.

Trodde jag skulle åka nu på söndag. Men icke. Mer tid med mina närmsta.

Nog om flyttprat... jag ska laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0