Ny månad med helt klart nya äventyr

Idag är det den första juli. Vilket innebär att jag får nycklarna till lägenheten!


Har beställt adressändring, så nu står jag på Järnvägsgatan 83, 933 33 Arvidsjaur. Wow.. det är verkligen nära nu. Har haft några dagar med djup ångest över att lämna allt, nu när allt är så otroligt bra. Jag har en enorm kontakt med min mamma, mina vänner och såklart min älskade pojkvän. Men samtidigt ska det blir otroligt spännande att börja sitt egna "halv-vuxna" liv för sig själv.

Mitt huvud spinner på en rad hela tiden:
"Ooh.. från och med idag är lägenheten min."

Nu ska jag fortsätta städa min garderob för att välja vad jag ska lämna och vad som ska med. Ha en underbar.. början på en underbar månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0