Torsdag, 29e juli - this is the other storie

Tvn står på, trafiken håller igång utanför mitt fönster och svaga snarkningar från andra sidan av rummet. Elvis och Robin sover medan jag försöker tänka ut något att göra.

Vi ska senare åka iväg till min farbrors hus i Njallejaur, det ligger alldeles intill en mysig sjö och en stor skog. Så det blir kanske en fisketur, skogspromenad eller en långtur med fyrhjulingen och bror min. Jag får börja glömma allt som har med nagellack, smink och hårprodukter att göra och börja ta in det livet som de flesta lever här uppe.


En sovande Elvis och en del av min andra älskling.


Nu väntar badrummet... och mina produkter.

Love, Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0