Varje gång du möter min blick

Jag har peppat mig sjäv med goda tankar hela dagen och lyssnat på min lista "Svenska hjärtan".
Var så pigg att jag tränade utomhus i solen en hel timme. En massa styrkeövningar för ben, mage och rygg. Sedan avslutning med yoga och stretching, det är verkligen något jag kan göra varje dag. Man känner sig lättare och starkare efteråt och energin bara flödar.

Har precis ätit en god sallad och nu ska jag till att piffa en spargris i väntan på att Linus kommer för att hämta mig.


"Mitt inre har en regnbågseffekt.
"





Min sallad: ruccola, tomat, gurka, rödlök och sötmandlar(hela) + olivolja
Isvatten med färska hallon
Hårdbröd med ruccola och skinka..
+ en skål räkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0