Få ner mig på jorden igen

Poäng till Bert Karlsson med alla sina guldklimpar.
Även ett vardera till alla dom som har pimpat.
Poäng till folk som bara vill bli svinkända,
skämmer ut sig i televisionen och sitter instängda.

Poäng till mina jävla ex,
poäng till dom som träffar dom och inte har något säkert sex.

Ni vet ju vissa (vakter) där, det blir poäng till dom där löjliga...


Ja det kan vara du, för det föds en varje minut.
Vad förväntar jag mig? Bara idioter lägger du poäng till.
Nej.
Ja, jag ser dom. Undra vad det är fel på.
Kan man inte slå dom så får man väl gå med dom.
Ja och nu lever dom, då får man väl ge det till dom.
Dom är duktiga, dom idioterna-ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0