Heeejdå!

Nu tänkte jag framför tvn i min ensamhet. Jag är så trött på att alltid vara ensam hemma. Önskar jag hade något mysigt i min famn, dock ingen pojkvän/flickvän. Hellre en vovve med världens härligaste päls.

Jag är nog mer av en hundmänniska.


Ikväll är det spikad tv.. inte bara för mig skulle jag tro.
Få se nu.. det är premiär för Dating in the dark, Desperate housewives och Cougar town! F**, House är ju samtidigt som DH. Är nog bara jag som gillar House. Hehe...


Glöm inte. Jag är född till att vara en nörd. Inte så att jag har valt det direkt?!

Kommentarer
Postat av: Lilla K

Söt blogg :)

Gillar headern

2010-03-02 @ 18:27:00
URL: http://kajahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0