Söndag i Stockholm

Nu sitter jag på hotellet, var tvungen att köpa internet. För jag insåg hur tråkigt det skulle bli utan.. Haha.

Jag tog en lång promenad på närmare en timme förut för att utforska lite här på söder. Lite långtråkigt att trippa omkring själv men det var inte så dumt, hittade sedan ett matställe för att äta. Måste ha varit den godaste sushi jag någonsin har smakat, helt otroligt vad gott det var!


Jag denna morgon, pepp inför resan!


Låång promenad genom söder.


Bästa sushi jag någonsin har ätit... dock fick jag njuta av den i ensamt sällskap.


Påväg till hotellet, letandes efter en Pressbyrå eller liknande i hopp om att få tag på koffein. Men jag misslyckades. Istället så dricker jag på min Vitamin Well.


Det var allt för mig, kanske hinner höras imorgon.. Får se, testerna kan dra ut på tiden rejält. Har bara internet till cirkus... halv nio.

Lycka mig önska till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0