Måndag, 17e maj - i efterhand

Glad som en lärka efter att ha tagit ett långt pass kondition sedan ett lång pass styrka. Skönt... Det finns en tanke bakom min suddiga bild, det var otroligt varmt... och svettigt.



Jag har alltid sett mig omkring då jag tidigare vandrat runt på IKEA. Man ser unga människor med fulla vagnar och hur dom plockar på sig allt mer. Det skiner igenom att de ska flytta hemifrån. Så kom jag på mig själv att nu är det jag som svänger runt med en halvfull vagn och plockar på mig saker.

Jag gick inte ens dit med en inköpslista. Hade bara planerat för att handla för cirkus 600-700 kr, men det blev ju bra mycket mer.

IKEA må vara den bästa affären då man ska flytta hemifrån. Men ack, så mycket som behövs - och ack, så fattig man blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0