You're-an-angel

"Well, dream on",
tänkte jag då jag vaknade. Kom på att det var.. min födelsedag. Har alltid tyckt det varit överskattat och aldrig riktigt gillat det. Men min dag.. slutade bättre än okej.


Från Anna, kaffe med smörkolasmak, grönt te, kakor och en kolagodis!
+ tårtan och pizzan, tack hjärtat!


Årliga blommor från pappas familj + lite pengar


Från min älskade ängel, L. Världens finaste "rim" och ett armband


Från min käraste, Emelie. Såg ut som att jag fyllde 7.. och inte 17.


Av med pappret på Emelies present och då fick jag syn på detta.
Alltid lika kluriga paket. Förra året var jag tvungen att ha en GPS för att hitta dem.


Stack in fingret och fick känna på detta.. (internt skämt, riktigt roligt)


Fann även detta kuvert i paketet, presentkort!


Hanna, alltid med bra presenter... hon är smart som tänker på att jag flyttar snart!
Fick även vitsippor som jag alltid får, och ett riktigt gulligt kort.

Sedan även pengar från farmor, men det var ett tag sedan.. som bidrag till tvn jag köpte.


Tack till alla som verkligen försökte få mig att uppskatta dagen, ni lyckades.

Kärlek till er. Kärlek till er.


Therese

Kommentarer
Postat av: L

Puss på dig min kära! Känns bra att vi alla lyckades göra det till en finfin dag. =)

2010-05-03 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0