This is the life you'd love to live.

Jag vaknade upp med Ida bredvid mig igår. Fick världens, då menar jag världens, finaste armband av henne från Härnösands egna Guldsmed Kalling. Det var enkelt, elegant och så otroligt betydelsefullt! Nu har jag min Mini-Ida som jag alltid ska bära. Vart jag än går så finns hon med mig, det är en stark trygghet.

 

En vacker vän hade jag då kvar och hon hade rest för att hälsa på mig. Hon kom på måndagen och vi hade en mysig kväll med en massa djupt samtalande. Vi målade naglarna, åt gott och det var precis som om jag aldrig hade åkt. Igår(tisdag) for vi iväg för att shoppa och jag kan säga att vi spenderade en hel del... Att shoppa med Ida är som att flyga på moln och allt känns så bra. Hon är duktig och känner mig mycket väl! Så att shoppa med Ida är något utöver det vanliga.

Och jag unnade mig ett läppstift(to-die-for) från MUS i färgen Tosca.



Ida.. min vän. Tack för två fina dagar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0