Well, all I want to do is believe.

Slippa sitta ensam en söndag och tänka. Gå ensam genom parken sent en lördagskväll. Sno en kudde i sömnen, oj den var visst min. Famla i mörker själv. Hålla min egna hand gående hem från festen. Inte se någon djupt in i ögonen och behöver inte yttra ett ord. Ligga vaken själv och höra tystnaden tränga sig på. Ha ett tomt rum. Använda tandkrämstuben själv. Stå ensam längst fram i kön. Irritera endast mig själv. Prata med spegeln. Boka biljett för en person. Endast ställa fram ett glas till middagen. Prata för mig själv. Sova i en liten ickerelationssängdetvillsäganittos'säng. Koka kaffe till en. Tvätt mina egna kläder. Skratta själv. Gråta själv. Dansa själv. Le själv.


Sprang från det som gjorde mig glad. Sprang från minnen. Och lämnade dig bakom mig.

Kommentarer
Postat av: elinpelin

Therese.

Mitt intryck av dig är att du är en sådan stark person med egna värderingar.

Många gånger önskar man att man hade någon vid sidan om sig som kunde göra dagen lite lättare. Men du är stark och du verkar lära dig så mycket där uppe i Norrland.

Kärlekar kommer och går, men en dag kommer du inse att du klarade allt i Arvidsjaur på egen hand! :)

2010-11-28 @ 17:11:21
Postat av: Anonym

therese nilsson (:

2010-11-29 @ 14:06:08
URL: http://carelillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0