A new fragrance from Britney Spears

Radiance



I och med att jag köpte Cosmopolitan igår fick man även med en minimal testparfym och den luktade så otroligt gott! Snart släpper Britney ett nytt album, ska bli spännande och se om det blir en flipp eller flopp. Hon har då lyckats med parfymen så det kompenserar lite om albumet är ”okej-bra”.


Jag har alltid tyckt att hennes parfymer varit för söta och alldeles för sockriga för min smak! Men denna, mums – man vill slänga på sig den och strosa runt bland människor och lukta gott. Jag tror detta kan bli en vinst att lägga på önskelistan till jul. Eller vad tror ni?



Toppnoter: Saftiga vilda bär och daggfriska blomblad. 
Hjärtnoter: Jasmin, apelsinblomma och iris. 
Basnoter: Ambra och mysk.

 

Kicks har 20% just nu på alla parfymer så 30ml kostar 320kr.


Kommentarer
Postat av: hanny

linn har den, kan rekomendera den varmt! :D

2010-10-21 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0