And then I hear this voice inside, telling me to hold on and be strong. Telling me to never let go of you.

Det är söndag, solen skiner och jag har mörka ringar under mina ögon. Tur det finns concealer, har hittat min favorit från MUS.

Ikväll blir jag bjuden på middag så jag ska springa hem och lägga en ansiktsmask och lite annat smått och gott innan jag drar mig vidare.

Har monterat LED-lysrör som också kom utan beskrivning, det tog sin tid. Det var inte lätt må jag säga, men fy vad snyggt det blev! Sitter nu två bakom tvn och lyser behagligt och en under tv-bänken. Nu fattas bara lite dekorationer, skrivbord och en bokhylla. Men som sagt, jag blir aldrig nöjd. Vill alltid ha mer och nytt, jag älskar inredning! Min dröm är att bygga, konstruera och inreda ett hus.







Här är en underbar bild på min mamma på vår resa till Spanien. Vi bodde på lite olika ställen och besökte många städer. Åh, vad jag saknar henne. Jag är verkligen mamma-kär. Så otroligt, sjukt mycket mamma-kär. Hon är min bästa vän, min mamma och som en syster. Allt-i-ett. Ett mirakel och någon man ser upp till! Jag hyser sådan respekt för henne. Är så otroligt glad över att vi har en stark kontakt, och ingen känner mig bättre än hon. Hon är en klippa som jag alltid kan lita på.
Åh, vad jag älskar dig mamma. Vi klarar allt tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0