You can have whatever you want.

Nu har jag landat i boet!
 Vi var hemma runt 22 igår.. det gick snabbt för jag har en fartgalen bror. Och jag satt nervös hela vägen eftersom jag är lite farträdd när det gäller bilar. Men jag överlevde resan och idag har jag varit ute på Birsta med den stora familjen. Hälsar nämligen på pappa denna helg. Var längesen vi var samlade hela gänget. Storebror jobbar i Norge, jag bor i Arvidsjaur och lillebror bor i Arjeplog och pluggar. Så familjen i Sundsvall har halverats.

På måndag kommer Ida ner och hälsar på och jag längtar som en tok efter min favoritdrog Ida! Hon skulle behövas just nu.


Lite senare ska jag hoppa in i våran ångbastu... åh, vad mysigt jag ska ha det ikväll! Kan inte riktigt förstå det. - Jag är hemma. Hemma i kära Sundsvall med mina älskade i min närhet. -
Lots of love, Tee



För övrigt:
jag klarade EK-provet(!!) och navigationsprovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0