Jag trodde att jag kunde dra mina egna gränser.

Gårdagen var hemsk. Jag pluggade inte ett skit och låg i sängen hela eftermiddagen och kvällen och surade för mig själv. Somnade vid nio och väcktes 04 imorse så jag bestämde mig för att kliva upp och ta en dusch. Därefter fördrev jag tiden med att plugga, diska och städa. Måste säga att jag kände mig otroligt duktig. Det var bara lite tragiskt att jag var hungrig vid niotiden för jag åt frukost vid fem.

 Förmiddagen har gått till att skriva COM-prov. Det var tre delprov och jag vet att jag klarat ett, det muntliga och även det viktigaste! Nu väntar jag på att GNAV:en ska börja och sedan måste jag sluta tidigare för att bege mig på ett ytterligare besök hos läkaren.

Får se hur det går...

With love, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0