Jag satt flera minuter och bara älskade. Älskade orden, älskade honom, älskade livet, älskade pappret.

Så insåg man att ens vilja inte kan påverka andras beslut. Det är bara att gå vidare och försöka acceptera världens taggar som alltid på något vis når fram till en och sticker en lite här och var.

Men, vi kan alltid finna lycka i något litet som får oss att le.



Jag säger också nu hej då och tack för alla fina och icke fina kommentarer. Och jag tackar för att ni tagit er tid med era ögon och betraktat mina ord.

Efter exakt 1200 inlägg så låter jag bloggen stå still!
Lycka till i era liv och följ era drömmar. Se till att bli lycklig och att ni trivs med er själv. Det är det bästa tipset jag någonsin kommer att kunna ge er. Ni har ett livslångt förhållande med er själv, se till att jobba på det först i alla lägen.

Med kärlek, er Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0