Kort sammanfattning.

Igår fick jag beskedet om namnbytet. Nu heter jag Zetterberg och jag har ingen aning om hur jag ska göra med bloggen. Är jag färdig eller ska jag starta upp en ny? Behålla denna?


Min älskade bebis fyllde ett år igår också. Bjöd över Sandra och Linus på grillmiddag och mys, sen fick vi besök av Johan. Elvis blåste ut ljuset och blundade, han tyckte det var lite obehagligt. Han fick sill, god mat och en massa godis. Man fyller bara ett år en gång, sa matte och gav honom lite mer.


Har precis klippt Sandra, hon har så vackert hår. Tjockt, vackra lockar och otroligt lent. Nu ska vi ta en promenad i solens vackra ljus. Har jag sagt att jag slutat med sminket? Åh, good girl.


Ha en underbar dag, vi hörs kanske snart!


Love,

Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0