We should celebrate and appreciate this!





Det finns många dagar då vi går runt och trånar efter sällskap och lockande närhet. Och ibland går vi så långt att skulle vi hoppa ut ur våran kropp och se på det från ett helt annat perspektiv skulle vi se patetiska ut. Men vi fortsätter att mata på alla dessa ledande konversationer, vi ger oss aldrig.
Har du någon gång hört någon säga "han/hon är helt enkelt inte intresserad av mig"? Ärligt talat så har jag aldrig hört dessa ord, förutom att dom kommer från min egna mun. Och i detta lag så ser jag mig själv som vis. Jag vänder bara på huvudet och kikar efter någon ny godbit att sätta tänderna i, eller någon ny hobby.
Vilket fall som helst, varför fortsätter de flesta hela tiden investera i dåliga relationer? Nöj dig inte med "bättre än inget", man ska förtjäna din uppmärksamhet.

Love, Therese

Kommentarer
Postat av: elin allberg

skitsnygga bilder!:D

2011-02-06 @ 19:39:28
URL: http://elinallberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, det här tog verkligen. Du är så vis! Ses imorgon, kramar :)

2011-02-06 @ 22:05:50
URL: http://elinoz,blogg.se
Postat av: abbis!

Snygging!! :D

2011-02-07 @ 16:19:33
Postat av: T

Så sant, så sant!

Du skriver himlans bra inlägg som leder till eftertänksamhet.



Vilken fin färg du har på dina ögon, gör sig mycket bra till det mörka håret! :)

2011-02-10 @ 21:32:09
Postat av: Anonym

jag tänker på dig

2011-02-23 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0