Glöm inte leendet hemma, älskling!

Jag är en människa som går runt och ler inombords dagligen nowadays. Jag är lycklig och trivs så bra med det jag har och den jag är!
Idag kunde jag inte hålla det inom mig. Gick och log för mig själv hela vägen hem, det snöade och jag var upprymd. Kände mig levande i en temperaturmässigt kall vintervärld.
Jag förstår inte varför jag har hållit det inom mig. Det kändes fantastiskt och jag blev bemött på ett helt annat sätt! Se där, det är inte så fånigt att gå runt och le ändå trots att man inte har någon vid sin sida och ingen på andra sidan av telefonen.




Ikväll ska jag inviga le-med-ditt-hjärta-veckan genom att baka muffins med Sandra!


Love

Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0