Våga ta en risk, släppa tankar och hämningar.

Jag har varit fångad av kärlekens lycka, jag har svikit och blivit sviken. Lämnat och blivit lämnad. Fått drömmar uppfyllda men även många förstörda. Jag har lärt mig mycket längs livets vackra väg.

För inte så längesen så insåg jag att det viktigaste är att kunna blicka upp och se högt, inse sitt egna värde. För med en bra grund är det så enkelt att bygga vidare på något vackert. Det är en viktig byggsten man behöver för att gå vidare, lära sig och ändå se något gott i det mesta. Vakna och känna lugnet, tänka efter vad just jag vill skriva till i min saga denna dag. Vad vill jag uppleva och vad är det jag saknar?


Att våga ta en risk med vetskapen att det gör inget om det går rakt åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Maria Fagerström

Fint skrivit!

2011-02-27 @ 16:59:43
Postat av: T

Himlans bra skrivet!

2011-03-02 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0