Underbara kreativa söndagar!

Trots gårdagens bravader så klev jag upp tidigt denna morgon för att städa undan. Har ägnat min tid att göra upp en ekonomisk planering och till exempel koka sylt. Ibland överraskar jag verkligen mig själv!

Det har varit något fel på nätet här uppe ett bra tag. Men min telefon fungerade som tur var för annars hade jag inte kunna ringt min älskade mamma i panik då jag kokade sylten, hade nog förstört de små kära bären. Det är inte lätt då man gör något för första gången!




Var över på middag hos min farmor. Hon hade dukat upp renkött och allt möjligt, när vi sedan gick hem så hade jag en mycket nöjd Sandra bredvid mig.


Sunday-love,

Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0